Wednesday, May 13, 2009

gila aku gila!

aku dah habis belajar.
aku dah malas membaca.
aku dah malas amek tau pasal dunia.
aku dah mula hilang punca.
aku dah tak aktif guna otak aku.
aku kalau mcm nie terus aku rasa aku boleh jadik bodoh!

aku nk menulis tapi dah xde idea.
aku cenderung utk menulis diari.
shit! blog nie bukan tulisan diari seorang remaja!
aku perlukan suasana ilmu!!!

1 comment:

HambaMaya said...

kata orang tua:

nak pandai meniaga, kawan dgn saudagar
nak pandai tangkap ikan, kawan dengan nelayan
nak pandai merompak, kawan dengan penyamun

kesimpulannya, kena pandai pilih kawan lah.. nak suasana ilmu, carik orang berilmu.. jgn asik duduk dgn bebudak jer beb..