Sunday, December 13, 2009

Dari Hati Ke Jari-Jemari

pergh lame siot xmenulis. kekok jari menaip. ok lah kita try tgk die punya pegi mcm mana.

so aku nak tulis pasal "sedangkan Nabi ampunkan umat" sebenarnya tapi aku mcm dah hilang plak skill mengolah cerita. babi betol. hahaha.
xpe2. abaikan dulu. kita tulis2 untuk hilangkan sawang di laman sesawang nie dulu lah k. so result uitm dah kluar. rindu plak masa tunggu2 result dulu. dah keje nie, xde dah perasaan tue skang. hahaha.
bila lah aku nak gaji nie. aku dah lame gile siot xmembaca. untung2 gaji masuk ujung bulan nie, boleh lah melawat ke jalan tar ker masjid india ker carik 2-3 buku. Allahhu Rabbi, mintak2 lah cepat sikit dapat duit beli kitab hadis besar tue. hehehe.
aku rasa tue jer lah. kang jadik diary plak blog nie. laen cerita dia tue. tunggulah semua ya, sehingga aku dapat bahan bacaan balik. boleh lah aktif menulis. xde sumber lah skang nk menulis. huhu.
jangan lupa weh kes DR Asri belom abes!

2 comments:

manje said...

rajin membaca jugak eh
bagus2
buku bm or bi yang paling feveret?

Robert said...

erm kalau lah aku faham tulisan cina, buku cina pn aku baca.
lagi2 buku2 sun tzu dan mo zhi dong. hahaha.